Kulturhavn Festival – Islands Brygge d. 26. august 2017

Kulturhavn Festival er en hyldest til Københavns havneområder fra det nordlige område Nordhavn til det sydlige område Sydhavnen. Kulturhavn Festival 2017 afholdes d. 25.-27. august.

Der vil være talrige, gratis aktiviteter for både børn og voksne. Vi henviser til Kulturhavn Festivals hjemmeside for yderligere information om festivalen (tryk her).

Hjerteforeningen København S har en stand lørdag d. 26. august kl. 12-17 på Islands Brygge.  Det er stand nr 22 ved Kulturhuset. Vi ser frem til at møde jer der.

En af de ting, man kan opleve på Kulturhavn Festival, er gamle bevaringsværdige træskibe, som lægger til kaj ved Ofelia Plads. Træskibenes medvirken i festivalen kan du læse mere om ved at trykke her.

Kulturhavn Festival kan opleves på følgende områder langs havnen:

• Islands Brygge
  • Sydhavnen
  • Nordhavn
  • Ofelia Plads
  • Børnelandet ved Operaen
  • Arsenaløen

Der er gratis transport til vands. Se Kulturhavn Festivals hjemmesiden for mere information om dette (tryk her).

Vi tager forbehold for fejl og mangler i beskrivelsen af Kulturhavn Festival. Kulturhavn Festival er arrangeret af Københavns Kommune med flere og har således ingen direkte tilknytning til Hjerteforeningen.

Hjerteforeningen København S vil være til stede på Islands Brygge, København S

Margit Grome