<>Facebook logoIkon-TelefonSlice 1HF Logorip_downSlice 1Slice 1

Hjerteforeningen København S

Gå fra 6 til 21,6 km til ECCO Walkathon d. 10. september 2017

Kom og hver med til at samle penge ind til ECCO Walkathon d. 10. september 2017, mens du selv får en skøn gåtur i flotte områder af København. Ruterne er på mellem 6 og 21,6 kilometer.

ECCO donerer 7,5 kr. pr. kilometer, som hver deltager går ved ECCO Walkathon, til velgørende formål. I år er det SOS Børnebyerne i Cambodja og Hjerteforeningen, der er modtagere af de donerede beløb.

Læs mere om ECCO Walkathon og køb billet her. Voksne 50 kr. Børn under 12 år 25 kr.

Her kan du læse om ECCO Walkathons procedure for indsamling af midler til SOS Børnebyerne i Cambodja og Hjerteforeningen.

Se i øvrigt ECCO’s gode råd til at få gået mere i hverdagen her.

Lad disse artikler inspirere dig til at bruge gang som motionsform.

Vi tager forbehold for fejl og mangler i beskrivelsen af arrangementet ECCO Walkathon. Arrangementet har ingen direkte tilknytning til Hjerteforeningen København S.

Praktiske oplysninger

ECCO Walkathon starter ved Kastellet.