Hjerteforeningen København S

Foredrag: Kend dine rettigheder som hjertepatient -måske kan du få erstatning ?

Patienterstatningen har netop været i medierne og udvist bekymring over, at der er sket et markant fald i anmeldelser af patientskader.

En patientskade er en skade, som man påføres under eller i forbindelse med behandling i sundhedsvæsenet. Det kan eksempelvis være en forsinkelse eller en mangelfuld behandling, en komplikation eller en bivirkning til et lægemiddel m.m.

Området er særdeles komplekst, men står du tilbage med et behandlingsresultat, som ikke levede op til dine forventninger, kan der være tale om en erstatningsberettiget skade.

Kroer & Fink Advokater er et advokatkontor på Amager med speciale i personskader, herunder patientskader.

Søren og Jakob, der begge selv har været ansat i Patienterstatningen giver dig en indsigt i dine patientrettigheder og dine muligheder for erstatning.

Hjerteforeningen København S har arrangeret dette foredrag sammen med Kroer og Fink Advokater med henblik på at støtte patienter og pårørende, som oplever at blive udsat for en patientskade. Firmaet kontaktede os med et tilbud og vi har valgt at samarbejde med netop dette firma på grund af deres beliggenhed på Amager og de to advokaters erfaringer fra Patienterstatningen.

Af hensyn til nogle praktiske forhold i forbindelse med arrangementet vil vi sætte stor pris på tilmelding til [email protected]— eller SMS 4041 9476 senest den 15. november 2017.

Praktiske oplysninger

Foredraget afholdes på Kroer og Fink Advokaters kontor på

Amager Strandvej 158 D st. th., 2300 S.