Invitation til Skovtur på Amager – Kr. Himmelfartsdag.

Invitation til skovtur på Amager - Torsdag den 25. maj 2017. Det startet kl 10:30 - ved indgangen til Kalvebod Fælled.

Skrevet søndag d. 14. maj 2017

Kære alle.

Kristi Himmelfartsdag, torsdag den 25. maj, med start kl. 10:30, er der planlagt en skovtur / madpakketur på Kalvebod Fælled, og Kongelunden. Hertil inviteres du og dine nærmeste.

Det er gratis at deltage.

Vi mødes ved den store, røde port. Den ved parkeringspladsen på Granatvej / Otto Baches Allé, klokken 10:30..

Vi runder lige forbi Naturcenter Amager. Der kan man evt. låne stave, hvis nogen skulle være interesseret i at prøve disse. Her er også adgang til toiletter.

Turen vil være på ca. 15-16 km, og der gøres ophold efter ca. 7 km, hvor madpakker, drikkevarer m.m. kan indtages. Medbring eventuelt et lille tæppe til at sidde på.

Turen vil gå igennem marker hvor får, køer m.fl. går og græsser, og vi vil komme igennem Pinseskoven, langs Hejresøen, for til sidst at runde igennem Kongelunden, inden turen går tilbage.

Turen forventes at vil tage ca. 4 timer.

Med venlig hilsen.

Flemming Nyborg Andersen, tlf. 21 49 99 80.

Bestyrelsesmedlem i Hjerteforeningens lokalforening København S og Foreningen ”Kom I Gang”.